Operator Date/ Customer Advisor

Bucuresti–Entry-Level / Primii 3 ani experienta–Internet/e-Commerce

Profilul companiei

Esti pasionat de e-commerce? Esti organizat si ti-ai dori o cariera in domeniu? Persons angajeaza pentru clientul sau, un magazin online din domeniul fashion, Responsabil Magazin Online.

Asteptam cv-ul tau la adresa cariere@persons.com.ro.

Vor fi contactati doar candidatii care se potrivesc descrierii.

Descrierea jobului

Esti persoana potrivita pentru noi daca ti-ar placea sa ai urmatoarele activitati :

Activitati de administrare magazin online

  • Administreaza si actualizeaza permanent magazinul online cu produsele din portofoliu, prin intermediul interfetei de administrare a site-ului;
  • Verifica status-ul produselor nou listate si al comenzilor din sistem;
  • Se asigura de buna desfasurare a procesului de vanzare prin intermediul magazinului online, de la primirea comenzilor pana la receptionarea acestora de catre client;

Activitati de Customer Support

  • Ofera suport telefonic / e-mail tuturor clientilor si solicitarilor acestora-distribuie informatii utile catre clienti;

Asigurarea suportului administativ

  • Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat: emiterea si gestionarea facturilor, raspunde solicitarilor venite din partea clientilor si furnizoriloR;
  • Pregateste coletele, AWB-urile si gestioneaza expeditiile;
  • Tine evidenta actelor contabile (Registru de casa, facturi, NIR-uri).

Profilul candidatului

  • Abilitati excelente de comunicare si relationare;
  • Orientare catre client;
  • Abilitati de rezolvare de probleme;
  • Foarte bune ablitati de management al timpului si de organizare a sarcinilor;
  • Atentie la detalii;
  • Flexibiltate in raport cu atributiile specifice muncii;
  • Centrare pe rezultate;
  • Spirit de echipa.

Cerinte

Daca ai citit cu atentie responsabilitatile, te invitam sa citesti cu atentie si cerintele care te-ar propulsa catre short-list.

 

  • Cunostinte foarte bune de operare PC;
  • Studii medii/superioare absolvite;
  • Cunostinte de contabilitate primara reprezinta un avantaj;
  • Experienta in e-commerce constituie un avantaj;
  • Experienta in activitatea de customer suport-minim 1an;

 

Beneficii

  • Salariu competitiv;
  • Oportunitate de activare si dezvoltare intr-o echipa profesionista;
  • Mediu de lucru placut si dinamic;
  • Produse la pret preferential.


Ultimele joburi

Entry-Level / Primii 3 ani experienta
Bucuresti
Entry-Level / Primii 3 ani experienta
Manager / Executive Position, Middle-Level / Peste 3 ani experienta
Bucuresti
Entry-Level / Primii 3 ani experienta, Fara studii superioare / Necalificat, Student
Bucuresti
Middle-Level / Peste 3 ani experienta
Bucuresti
Entry-Level / Primii 3 ani experienta
Bucuresti
Middle-Level / Peste 3 ani experienta
Bucuresti
Entry-Level / Primii 3 ani experienta
Bucuresti, Brasov, Ploiesti
Vezi lista completa