Specialist Administrare si Salarizare

Bucuresti–Entry-Level / Primii 3 ani experienta, Middle-Level / Peste 3 ani experienta–Resurse umane/Psihologie

Profilul companiei

Esti o persoana energica, curioasa, atenta la detalii si iti doresti o cariera in domeniul resurselor umane?

Persons, agentie integrata de resurse umane cauta un coleg nou, care sa se alature departamentului de Administrare de personal si Salarizare.

Daca te potrivesti descrierii, ne poti trimite cv-ul pe platforma noastra persons.com.ro sau direct la adresa cariere@persons.com.ro pana la data de 10.04.2017

Doar candidatii eligibili vor fi contactati.

Descrierea jobului

  • Actualizarea lunara in aplicatiile de specialitate a informaČ›iilor referitoare la angajatii companiei (angajari, modificari ale contractelor individuale de munca, suspendari sau incetari ale contractelor individuale de munca)
  • Efectuarea pontajelor zilnice, saptamanale si lunare;
  • Efectuarea calculului salarial si a rapoartelor aferente acestui segment de activitate;
  • Intocmirea si raportarea declaratiilor lunare corespunzatoare calculului salarial (declaratia 112);
  • Intocmirea documentelor corespunzatoare dosarului de personal: adeverinte, acte aditionale, avertismente, decizii de incetare;
  • Realizarea diverselor rapoarte si situatii privind personalul companiei;
  • Centralizarea lunara a concediilor de odihna, a concediilor medicale sau a concediilor fara plata;
  • Realizarea raportarilor lunare catre Inspectoratul Teritorial de Munca;
  • Reprezentarea companiei in cazul controalelor organizate de instutuČ›iile specializate.

Profilul candidatului

  • Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor de lucru;
  • Capacitate de analiza si sinteza si atentie la detalii;
  • Cunostinte de limba engleza (minim nivel mediu);
  • Cunostinte operare PC- suita Microsoft Office.

 

Cerinte

  • Atestat Inspector Resurse Umane – cerinta obligatorie;
  • Cunoasterea temeinica a Codului Muncii, a legislatiei privind dreptul muncii si alte norme legislative aplicabile in acest domeniu;
  • Experienta in administrarea de personal (minim 40 angajati) si realizarea calculului salarial - minim 1 an;
  • Experienta in lucrul cu softuri dedicate administrarii si salarizarii de personal (Revisal, Reges, Charisma, Saga, Contabsql);

Beneficii

  • Salariu fix
  • Oportunitati reale de avansare si dezvoltare


Ultimele joburi

Entry-Level / Primii 3 ani experienta
Bucuresti
Entry-Level / Primii 3 ani experienta
Manager / Executive Position, Middle-Level / Peste 3 ani experienta
Bucuresti
Entry-Level / Primii 3 ani experienta, Fara studii superioare / Necalificat, Student
Bucuresti
Middle-Level / Peste 3 ani experienta
Bucuresti
Entry-Level / Primii 3 ani experienta
Bucuresti
Middle-Level / Peste 3 ani experienta
Bucuresti
Entry-Level / Primii 3 ani experienta
Bucuresti, Brasov, Ploiesti
Vezi lista completa